Przejdź do treści
Strona główna » Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

JAK MOŻESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT?

Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwracania Produktów znajdziesz w Regulaminie. Poniżej wypisałam tylko najważniejsze z nich.

  1. Możesz zrezygnować z zakupu (odstąpić od Umowy), w terminie 14 (czternastu) dni. Termin ten liczony jest inaczej w zależności od tego, jaki Produkt jest przedmiotem Umowy:
    1. dla Umowy dotyczącej Produktu fizycznego – od dnia dostarczenia tego Produktu,
    2. dla Umowy dotyczącej Produktu elektronicznego – od dnia zawarcia Umowy (a więc od chwili, kiedy otrzymasz maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia).
  2. O swojej decyzji o rezygnacji poinformuj mnie przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z zakupu Produktu”). 
  3. Oświadczenie możesz przesłać e-mailem. 
  4. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe. 
  5. W przypadku rezygnacji z zakupu, zwrócę Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostanę Twoje oświadczenie o rezygnacji. Mogę wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili, kiedy otrzymam Produkt z powrotem lub kiedy dostarczysz mi dowód jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  6. Produkt fizyczny odeślij na swój koszt, na adres 97-225 Ujazd, ul. Przedmieście 10, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o rezygnacji z zakupu. 
  7. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 
  8. W określonych sytuacjach (przeczytasz o nich w Regulaminie), prawo do odstąpienia od Umowy (rezygnacji z zakupu) nie będzie Ci przysługiwać.
  9. Opisane tu zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako Konsument* lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta**. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą (prowadzisz działalność gospodarczą), nie możesz zrezygnować z zakupu.

* Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową

** Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że umowa ta posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG)

JAK MOŻESZ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Szczegółowe informacje dotyczące zasad składania reklamacji znajdziesz w Regulaminie. Poniżej wypisałam tylko najważniejsze z nich.

  1. Jeżeli uznasz, że zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową możesz złożyć reklamację i wskazać jedno z żądań opisanych poniżej.
  2. W pierwszej kolejności w ramach reklamacji możesz zażądać, abym doprowadziła Produkt do zgodności z Umową. Mogę nie zgodzić się na Twoje żądanie tylko jeżeli jego spełnienie byłoby niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
  3. W określonych w ustawie sytuacjach możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy.
  4. Reklamację możesz przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  5. Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jej sprawne rozpatrzenie:
    1. imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
    2. opis problemu,
    3. czego oczekujesz w związku z reklamacją.
  6. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, poproszę Cię o jej uzupełnienie.
  7. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
  8. Opisane tu zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako Konsument* lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta**. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą (prowadzisz działalność gospodarczą), rękojmia zostaje wyłączona.
  9. Produkty mogą być objęte dodatkową gwarancją. Informacja o gwarancji będzie widoczna w Sklepie, a jej warunki przekażę Ci najpóźniej w chwili dostarczenia Produktu.

* Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową

** Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że umowa ta posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG)

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj powitalny
kod promocyjny dający 5% rabatu.

Twoje dane są bezpieczne i przetwarzamy je zgodnie z naszą Polityką prywatności. Zapisując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. 

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Beautyka.

Co zyskujesz?

Rabat 5%.

Najnowsze promocje.

Ekscytujące nowości.

Wishlist 0
Continue Shopping