JAK MOŻESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT?
Szczegółowe informacje dotyczące zasad zwracania Produktów znajdziesz w Regulaminie. Poniżej wypisałam tylko najważniejsze z nich.
- Możesz zrezygnować z zakupu (odstąpić od Umowy), w terminie 14 (czternastu) dni. Termin ten liczony jest inaczej w zależności od tego, jaki Produkt jest przedmiotem Umowy:
- dla Umowy dotyczącej Produktu fizycznego – od dnia dostarczenia tego Produktu,
- dla Umowy dotyczącej Produktu elektronicznego – od dnia zawarcia Umowy (a więc od chwili, kiedy otrzymasz maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia).
- O swojej decyzji o rezygnacji poinformuj mnie przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z zakupu Produktu”).
- Oświadczenie możesz przesłać e-mailem.
- Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku rezygnacji z zakupu, zwrócę Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostanę Twoje oświadczenie o rezygnacji. Mogę wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili, kiedy otrzymam Produkt z powrotem lub kiedy dostarczysz mi dowód jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Produkt fizyczny odeślij na swój koszt, na adres 97-225 Ujazd, ul. Przedmieście 10, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o rezygnacji z zakupu.
- Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- W określonych sytuacjach (przeczytasz o nich w Regulaminie), prawo do odstąpienia od Umowy (rezygnacji z zakupu) nie będzie Ci przysługiwać.
- Opisane tu zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako Konsument* lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta**. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą (prowadzisz działalność gospodarczą), nie możesz zrezygnować z zakupu.
* Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową
** Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że umowa ta posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG)
JAK MOŻESZ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Szczegółowe informacje dotyczące zasad składania reklamacji znajdziesz w Regulaminie. Poniżej wypisałam tylko najważniejsze z nich.
- Jeżeli uznasz, że zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową możesz złożyć reklamację i wskazać jedno z żądań opisanych poniżej.
- W pierwszej kolejności w ramach reklamacji możesz zażądać, abym doprowadziła Produkt do zgodności z Umową. Mogę nie zgodzić się na Twoje żądanie tylko jeżeli jego spełnienie byłoby niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- W określonych w ustawie sytuacjach możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy.
- Reklamację możesz przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
- Jeżeli składasz reklamację, zamieść w jej treści poniższe informacje, które pozwolą na jej sprawne rozpatrzenie:
- imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail,
- opis problemu,
- czego oczekujesz w związku z reklamacją.
- W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, poproszę Cię o jej uzupełnienie.
- Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Opisane tu zasady obowiązują jedynie, gdy dokonujesz zakupu jako Konsument* lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta**. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą (prowadzisz działalność gospodarczą), rękojmia zostaje wyłączona.
- Produkty mogą być objęte dodatkową gwarancją. Informacja o gwarancji będzie widoczna w Sklepie, a jej warunki przekażę Ci najpóźniej w chwili dostarczenia Produktu.
* Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową
** Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że umowa ta posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG)